ååhh

Gjorde om min blogg lite. Den blev inte så jätte fin. Men jag får ha så ett tag orkar inte ändra =)

 åhhhh fyfan vad jag älskar att vara hemma själv. Har varit det hela morgonen. hoppas mamma pappa och elin inte kommer hem än på ett tag :D

Jag längtar tills på fredag, för då får vi veta vilka som ska på åka till Englnad. Hopppppas på mig!! Fast jag har en känsla att det kommer inte gå så bra..!

buuuuh, precis när jag skrev att det var så skönt att vara hemma själv hörde man pappas röst svagt i den höga musiken, "HALLÅ". Så nu är det slut på det roliga. hahah. skojade. Mamma och pappa hade köpt ett par pilgrims örhängen till mig, jag gillade dom jätte mycket. och sen ett hopprep och en sak man tränar armarna med som jag sa att dom skulle köpa! Så nu ska jag träna på! ;) Dom har varit i stockholm för er som undrar! :p hiihi..

Nu ska jag gå och slå in ett paket till Elin som fyller 17 på onsdag!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0