Can you even look me in the eye and tell me why?

Jag är jävligt besviken på dig, jag undrar om jag någonsin kommer att förlåta dig. Jag älskar dig så mycket och jag vet inte hur jag ska förklara det eftersom du inte verkar ha tid med mig. Du säger att det ända jag gör är att gnälla, har du inte kommit på varför än så har du något att fundera på! Jag kan/vill inte leva utan dig om du bara kunde förstå hur jag känner för en gångs skull. :'(


101351-95101351-94101351-93101351-92

Här har ni bilder på mitt nya halsband från urban och min nya skjorta och mina nya strumpor!
Usch jag känner mig så ledsen. Hoppas Cornelia kommer hem snart så jag får gå till henne och prata ut! Nu ska jag måla naglarna. undra vilken färg jag ska ta...

hare bra..

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

i feel so bad on it :'(

2007-01-05 @ 13:13:01
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0