10 Juni.

Men fyfan vad fort tiden går.

Igår var som sagt Forsberg här, det var jätte trevligt. Jag och Rebecca hade kanske inte lika trevligt som päronen, jag skyller på att Rebecca var så jävla trött och tråkigt. hahaaa. (A) Vi åkte i alla fall till hökmossen och badade, andra doppet för året, det var mysigt! dom gick hem vid ett ungefär och då var det bara att duscha och sedan sova.
Samtalsämmnet för det mest igår var väl turkiet, det ska bli så fruktansvärt underbart. Jag längtar så jävla mycket! 38 dagar är ingenting och det kommer gå lika snabbt som det har gått. Ta mig till turkiet NU.

Idag har jag varit med Rebecca, Vi har legat på hökan och badat och solat. Underbart! Sen åkte vi till goggos och Rebecca fettade pizza medans jag satt med som sällis. Sen åkte vi lite moppe i det sköna vädret. Vi skulle åkt och badat nu på kvällen, men Rebecca orkade inte. hahaha...

På torsdag slutar jag åttan, det är helst sjuk hur fort det här året har gått. Jag vet inte om jag är redo att börja nian, redan? Jag slutade nyss trean? Tiden går ruskigt fort, posetivt och negativt. Det ska bli så underbart med sommarlov men ändå så tråkigt, aldirg mer åttan? Man får ta det som det kommer, skönt att äga skolan nästa år, nior liskom skööööööööööööööönt.

Nu har jag precis duschat, det var jätte skönt, fast det gjorde ont eftersom jag har bränt mig.

Mitt rum ser hemskt ut, jag vet inte när jag ska orka städa det?


underbart

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Paulina

Har ockås varit i Turkey det är mysigt där:D

2007-06-10 @ 20:37:35
URL: http://www.Pauliina.blogg.se
Postat av: rebecca

åhhh julia! TA OSS DIT NU! jag älskar dig.

2007-06-10 @ 21:52:43
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

Ja vad bra att det är mysigt, det verkar mysigt där =) Jag har aldirg varit där förut.

2007-06-11 @ 19:50:41
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0