13 Juni.

En helt onödig dag i skolan. Det ände vi gjorde var att äta glass, inget att klaga på i och för sig. En 88:an och en TipTop fick vi. Sen även läsk, jävlar azzzhåå.

Några i klassen + jag skulle servera på niornas avslutingslunch. Det gick bra! Stackars alla som var så ledsna i nian, jag kommer göra också gråta nästa år, jag vill inte sluta nian. Thanks God, ett år kvar med världens bästa klass. <3

efter skolan gick jag Madde och Lisa hem till mig. Vi skulle åka till stan och gjorde det, vi köpte lite fina blommor tilll Fima eftersom hon ska sluta imorgon. =/ boooring. Sedan hämtade jag mig ring som jag fick när jag konfirmerade mig. Efter det gick ag och Lisa hem till henne och gjorde inget spec.. Tog kvart i åtta bussen hem och kom hem för ett tag sen.

Fan asså, det är skolavslutingn imorgon. Jag kan inte fatta! Jag ska gå ut åttan och det känns som om jag nyss började, det är fan helt sjukt. Jag hoppas att nästa år går lika fort, men jag ska fan ta vara på tiden. BTW, vi har inte den blekaste aningen om vad vi ska göra imorgon. Vafan ska man hitta på? Tråkigt att inte veta.....???

Nej nu ska jag förbereda lite inför imorgon!

Ha en bra skolavslutining alla som ska ha det!

Un beso

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0