16 Juni.

Skolavsltningen var helt underbart. Shit asså. Tack alla ni som gjorde den så bra!

Igår var det tjejmiddag hos Julia. Vi var först i södertälje och åt på resturang. Det var inte så kul eftersom jag var så jävla arg på nästan alla. Men sen orkade jag inte längre och det blev riktigt kul! Efter resturangen så åkte vi hem till Julia och dansade och allt möjligt. Kul var det! Vi gick hem ganska tidigt vid elva ungefär. Jag körde hem Felicia, och fyfan vad kallt det var!

Idag skulle jag och Rebecca ha serverat på ford saken. Men det blir nog inte så för att dom som kommer med maten har en massa personal med sig. Fan, jag som hoppades på att tjäna lite pengar! thihi... Vi ska följa med i alla fall. Eftersom mina föräldrar är VIP´s så ska dom också dit. hahahah! :D

Senare ikväll ska nog alla girls vara hoppas jag.

ha en bra dag

/ Julia

Kommentarer
Postat av: elin

Hahah FÅRD? Det stavas FORD!

2007-06-16 @ 18:25:31
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0