17 Juni.

Igår var som sagt på Ford sak. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men, det är i alla fall inbjudna gäster som får komma och titta på den nya Ford Mondeo före alla andra. Cooolt! :D haha. Jag tyckte det var rikigt kul i alla fall. Sanna Nilssen och Nanne Grönvall uppträde och Sanna är rikigt duktig. Jag har aldirg rikgti gillat Nannes röst.. Hur som helst var det kul! Det var även två stycken från Let´s Dance där, men jag lyckades bara ta kort på den ena.



På kvällen gick jag och Rebecca till Felicia. Vi satt hemma hos henne ett tag och sen gick vi ut å hoppade lite studsmatta. Sen gick vi runt, runt å då kom vi på att vi kunde gå till Julia och Camilla som var hemma själva hos Camilla. Vi gick dit och satt och pratade, jätte mysigt. Sen vid elva drog jag Rebecca & Felicia. Vi gick runt typ, sen träffade vi Oscar. Efter det gick vi hem till Felicia. Jag och Rebecca skulle egentligen sova hos henne men jag orkade inte det så Joakim var så gullig och kom å hämtade mig. hahaha, jag var skit nervös för jag har aldirg åkt crossmoppe förut och inte en moppe som går typ 80.. Jag var jätte rädd. Det blev ju inte dirket bättre när han åkte oxvretenspåret hem. Hahha, men det var kul! :D


Idag är det jäääääätttteeeeee tråkigt väder. Fan, det rengnar som bara den! Vi girls som skulle tälta idag! haha.. Får se hur det blir med det. Kan det inte bara spricka upp och bli värsta solvädret och jätte varmt? När kommer sommaren tillbaka undrar jag? jaja, hoppas verkligen det blir SNART.

Idag är det 31 dagar till turkiet. 31 dagar, det är sjukt. Åh, jag längtar så!

Nu ska jag fundera på hur jag vill ha min blogg, den ska göras om.

Ha en bra dag.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, söta bilder;)

2007-06-17 @ 15:28:31
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0