21 Juni.

Idag är det en vecka sen skolavslutningen. Vi har liksom redan haft sommarlov i en vecka, helt sjuk vad fort tiden går. Det är synd att det inte är så bra väder bara. Igår var det helt okej väder, men idag är det grått igen..

image289
Me and Rebecca, förra sommaren!

Igår var jag ute och pratade lite med Rebecca på kvällen. Det var jätte mysigt. Vi skulle ha följt med Jaokim och alla dom och rökt vattenpipa men jag var sur och gick hem.. Asså jag var inte sur på någon av dom, utan på mamma! haha! Jag gick och la mig dirket. Skönt!

Idag har jag äntligen städat mitt rum. Det känns så JÄVLA skönt. Nu är det helt kliniskt. Fyfan vad duktig jag är. haha, jag är rikigt stolt över mig själv att jag ens orkade börja när det såg ut som det gjorde!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske vara med Fanny och Angelica senare.

Men nu ska jag hjälpa mamma med lite saker och sen ska jag ta en promenad.

Ha det bra

/ Julia

Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken söt bild;)haha

2007-06-21 @ 16:16:52
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0