26 Juni.

Ännu en skön dag hemma. Jag älskar att bara vara hemma hela dagen, det är verkligen så jävla skönt. Det konstiga är att dagarna går så jäklans fort, men det är ändå ganska bra att dom gör det. Fast nu har jag lite myror i brallan och imorgon vill jag göra något kul!

btw, Elin har kommit hem från Göteborg idag. Jag måste fan erkänna att jag är lite avundsjuk nu när jag har suttit och tittat på alla bilder. Jag hade ju inte tackat nej till en Justin konsert, jag gillar som sagt inte Justins låtar, men själva grejen att vara där och själva grejen att ha varit på en stor artists konsert är riktigt coolt tycker jag, och jag måste erkänna att han är snygg & dansar som en Gud!
image307

Nu har jag precis duschat efter en jobbig träning. Det gick jätte bra.

Nu ska jag snart titta på det första avsnittet av Allsång på skansen. Jag kunde varit där idag men jag orkade inte följa med. Typiskt mig.

Idag är det 22 dagar till Turkiet.

Ha en bra kväll

/ Julia 


Kommentarer
Postat av: rebecca

tre veckor kvar imorgon, gud så fort tiden går! mums vad jag längtar!;)

2007-06-26 @ 21:21:45
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Tove

Hur i hel**** kan man inte gilla justin låtar!!! :O:O:O

2007-06-28 @ 20:39:03
URL: http://evot.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, Tove bara för att du är Justin freeek!

2007-06-29 @ 17:01:14
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0