27 Juni.

Jag vaknade as tidigt idag för att jag skulle följa med mamma till coop och handla. Efter coop åkte vi in till stan och jag sprang in fort på saks och köpte ett par brallor som mamma hade lagt undan till henne själv. :P Mamma har äntligen fått sina brallor som hon gått och snackat om :P

Men fyfan vilket äckligt väder. Jag tog kort rakt ut från fönstret, det ser så dött ut när det regnar. Nu ser alla vilken vacker utsickt jag har när jag sitter vid datorn! :P

image309
so booring with rain =(

Idag ska jag vara med Rebecca & Felicia. Jag tror att Cornelia också skulle vara med ifall hon inte skulle göra något annat. Ingen aning om vad vi ska göra. Jag har lust att göra något kul men jag vet inte vad, det går ju inte att vara ute i det här vädret! Fan, jag hatar regn så jävla mycket!!!!!!! Det är tråkigt, tråkigt & tråkigt! sol, por farvor!

För ett tag sen tittade jag på Wallander - Jokern. Som gick på TV. Den är bra!

Idag är det exakt tre veckor till turkiet. Det är sjukt så fort det har gått. Jag hoppas att dom 21 dagarna som är kvar går lika fort som dom andra dagarna! Jag vill åka nuuuu! Turkiet <3

Nej nu ska jag göra nåt annat.

Ha en bra regnig dag

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0