9 Juni.

Gud vilket underbart väder, om det ändå kunde vara så här härligt föralltid.

Gårkvällen hos Lisa var verkligen lyckad. Tack för allt!

Idag klockan sex närmare bestämt, kommer familjen Forsberg på middag. Eller, Rebecca, Anette & Thommy. Det ska bli rikigt trevligt. Prata om turkiet är det som gäller. Fatta, 39 dagar idag. Det är overkligt.
Rebecca ska sova hos mig också, jag har en känsla av en bra kväll.

Nej nu ska jag fräscha upp mig, har solat och svettats som tusan idag. Solningen börjar synas nu.
Sola och lyssna på Brick & Lace - Love Is Wicked, det är verkligen sommar.

Jag är så otroligt glad, inga mer prov eller läxförhör i skolan. Kan det bli bättre? Jag hade spanska prov i fredags, jag fick 60 av 69. Jag är nöjd med mig själv. med tanke på att jag låg på IG gränsen och nu fick VG.

Hejdå, ha en fin sommarkväll.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0