Beyond The Break

image280

















 image281
Det här måste bara vara den bästa serien efter, OC, Grey´s, & DH. Beyond The Break. Fyfan vad bra. Jag är helt kär, nästan OC kär. Åh! Den här serien ska verkligen bli ett måste!  ♥


Fan att det ska vara så dåligt väder. Vi som skulle tälta som sagt. Jag vill tälta fast det rengar, men det är bara för att jag är så konstig. Men jag orkar inte bara sitta hemma när det är sommarlov, jag måste alltid göra nåt, hela tiden. Nu när jag ändå har slappat hela dagen skulle det vara kul att komma ut och ha lite kul med tjejerna. Jag undrar var vi hittar på nudå eftersom det är lite för kallt för att tälta. Jag hoppas på att det slutar rengar i alla fall, även om jag vet att det inte ska göra det.. thihi.

Ha en bra kväll

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med Beyond The Break är fett bra

2007-06-20 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0