Lisa gummis 15 ÅR!!! :D:D

Va e de för en dag, e de en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Lisas födelsedag, Hurra Hurra Hurra!
Va e de för en dag, e de en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Lisas födelsedag, Hurra Hurra Hurra!
GRATTIS GUMMAN!

image250
Idag fyller min bästa kompis år! GRATTIS älskade vän och hoppas att du får en riktigt bra födelsedag. Synd att du skulle åka bort idag, men jag hoppas att du har det bra där du är. Vi tar igen allting som vi missat den 8:e på tjejmiddagen, då jävlar. Jag älskar dig, och ta det lungt i sängen. GRATTISSSS LISA PÅ DIN DAG!!! ♥ ;D

/ Julia

Kommentarer
Postat av: LisssssA

love yaaaah! (var du tvungen att ta så himla snygg bild på mig? ahhaha XD)

2007-06-03 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0