Movie och Ananas

Nu har jag precis kommit hem från stan. Har varit där med mamma som sagt. Jag köpte en tjocktröja från Boomerang och en vanlig grå tröja från Åhlens. Fyfan vad mycket folk det var på Boomerang och den affären som är så jävla liten också, höll på att dö!

Ikväll ska jag bara ta det lungt vilket jag har gjort hela dagen. Tänkte att jag skulle cykla ner till videon och hyra Cinderella Story. Men innan det ska jag skära upp en ananas och sätta in bitarna i kylen så att dom är kalla sen. Bättre att äta ananas än att äta godis. Ska bli skönt att vara hemma ikväll.

Nu ska jag cykla iväg.

På återseende

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lising

Jag har saknat dig. (L)

2007-06-25 @ 21:00:35
Postat av: Julia

Jippi, har du kommit hem! Vi måste vara!!

2007-06-25 @ 21:51:52
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0