13 Mars.

jahopp, ännu en tråkig tisdag avklarad. Idag hade vi matteprov. Ärligt talat vet jag inte alls hur det gick! :S Hoppas ju på bra såklart, men det vet man aldirg. Imorgon är det spanska & svenskaprov. kulkul, vårna vikarie i svenskan har gjort provet så hon sa att det inte skulle vara så svårt. Och alla säger att spanskaprovet var typ bara två sidor och skit lätt så jag hoppas att båda proven går bra (: Blää, I hate tisdagar, dubbel SO på morgonen, det är det som gör att hela dagen blir helt föstörd..

Efter skolan gick jag hem med Madde och Sara.Eller inte hem, men ner till centrum och sen till herrgården. Gud vilket underbart väder vi har. Jag gick utan jacka i bara klänning, och min klänning är nästan t-shirt. Jag frös inte ett dugg, jag måste erkänna att jag till och med svttades. Men så fort man gick i skuggan en lite längre stund så vart det faktiskt kallt. Konfan var helt okej förutom att vi snvkade om döden, är det något jag är rädd för så är det döden, usch börjar gråta bara jag tänker på det! =/ Det har inte varit någon i min närhet som har dött, om inte mina guldfiskar räknas?? =P

nej.. nu orkar jag inte skriva mer. Ska nog plugga ännu mer, ååååh "orka".

image189
                          I like you Lindsay!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: elin

Mums, vilken fin blogg, I LIKE!

2007-03-14 @ 16:11:00
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Julia

Åh tack ;D

2007-03-14 @ 16:21:02
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0