14 Mars.

onsdag..helt okej dag. Skulle ju ha haft svenskaprov direkt på morgonen, men vi hade hål. Jag hade lust att göra provet faktiskt, så att man inte skulle behöva göra det sen. Och jag bli så irriterad när man har häl på mogonen, kunde ju liksom ha haft sovmorgon. Sen hade vi NO och sen slöjd, jag älskar slöjd. Efter det lunch, och sen teknik och sen elevensval. På elevensval hade jag spanskaprov. Det gick bra för att vara mig! :D Skönt att ha den skiten avklarad!

Slutade halv fyra och gick hem med Cornelia och med Rebecca ett tag, men hon svängde av till Gustaf. Jag och Corddan gick hem till henne och gjorde inte så mycket. Jag gick hem och skulle äta sen så efter maten gick jag ut och gick med mamma i det fina vädret. Fast såhär på kvällen är det inte alls samma värme som det är på dagen. Som idag på lunchrasten så satt vi ute i solen och pratade, det känndes nästan som sommar för att det var så varmt, jag älskar vår, jag älskar sommar & jag vill ha sommar!!! Tar lite i taget, bara det inte är snö eller rengn så är jag happy gril.

Idag åkte Niclas till USA och Lisa är i fjällen med Felicia. Tomt i skolan utan Lisa och Niclas eftersom vi går i samma klass, och det jag inte jag och Felicia. haha, intressant asså! ;)

Nu har jag pluggat massa SO. Har ju SOprov imorgon, på islam. Jag tycker inte att det är så svårt, men det visar ju sig hur mycket jag egentligen kunde sen på provet..Har även skrivit ut bilder på The Beatles, som vi jobbar om i musiken. Det är ganska mycket i skolan just nu, men mest för mig bara för att jag har prov som alla har gjort när jag har varit sjuk/borta. Sånt är livet, annars har vi faktiskt inga läxor, soft!

Nej men Gud så jag skriver, får ännu ondare i armarna, jag har sådan jävla träningsverk från gympan igår, fy fan! Åh, snart börjar DUBBELAVSNITT av Grey´s Anatomy! YEY, har saknat!!!!!!! <33

om 126 dagar åker jag och foppa till turkiet.
och om 11 dagar fyller jag år :D  wooohoo.!

image190
                  Ashley Olsen

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

126 dagar dagar annars, haha;)

2007-03-14 @ 21:13:18
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: hanna

jo den är klockren! hur är läget?

2007-03-15 @ 18:26:37
URL: http://hjohannesson.blogg.se
Postat av: elin

Jag älskar henne!

2007-03-17 @ 12:11:53
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0