15 Mars.

Torsdag alltså, helt okej. Det känns så skönt att ha gjort SO provet, najs najs. Måste säga att det gick ganska bra faktiskt. Åh, man blir så glad av vädret. Jag gick hem med Rebecca efter skolan. När jag kom hem gjorde jag min NO läxa som skulle vara klar till på måndag, känns bra att jag gjorde den direkt och inte sparade det till söndagskvällen vilket är äkta mig! haha. sista minuten! Sen så städade jag mitt rum, nu är det snyggt IGEN. hihih. Efter det duschade jag eftersom vi hade haft gympa sista timmen i skolan, vi spelade fotboll, jag äger såklart. För alla som inte vet har jag gått i fotboll i typ tre-fyra år. Men slutade för typ ett år sen eller något.. Saknar fotbollen.. nu när jag var ute och gick träffade jag Pia och Camilla, våra gammla tränare, åh fyfan vad mycket kul vårat lag har gått igenom tillsammans. NSK 27 i mitt hjärta föralltid asså! ♥  Jag slutade för att vårat lag skulle läggas ner, och vi skulle börja spela med 91:orna och det ville jag verkligen inte. Samma sak med innebandyn, vårat lag är helt bäst, fyfan vad kul vi har haft, men våran tränare ville sluta och vi skulle börja spela med 91:orna med det ville jag inte.. Så nu går jag inte i nåt och har inte gjort på ett tag heller vilket känns väldigt fritt! :D

Idag har Lisa och Felicia kommit hem. Hoppas att dom kommer till skolan imorgon?! Har saknat er babes! Hoppas ni har haft det bra också :D Välkomna hem i alla fall! hihi.

Jahopp, nu kanske man ska gå och brodera lite så jag hinner klart med mitt broderi till sommaren och hinner få MVG i syslöjd. hahahhaa, jag är rolig jag. Eller kanske ska sätta mig ner och läsa räcker det om jag älskar dig som jag har lånat från bibblan, fatta, jag har skaffat bibliotekskort och lånat en bok, wwaazup liksom?! =P

aja, ha det bra

/ Julia

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA, dåligt skönt! jodå det är bara bra med mig,tack!

2007-03-15 @ 22:54:17
URL: http://hjohannesson.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag saknar fotbollen sjukt mycket!

2007-03-16 @ 11:17:39
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0