16 Mars.

yeeeah, fredag. It feeeeels good. Skolan var helt ok. Kul att träffa Lisa och Felicia igen! Gick hem efter skolan med världens skoskav, jag har börjat använda mina vårskor och usch vad ont jag får. Ska nog köpa inlägg till dom så att jag kommer upp en bit, då kommer det nog inte göra lika ont.. Jag skulle ha varít med Rebecca idag, men hon var med Gustaf istället. kul att vänta på att han skulle säga Hej en hel förmiddag. =/ Jag tränade och gick ut och gick istället då. Skönt vänder, så JÄVLa skönt! :D Jag tror att jag och Rebecca skulle vara nu på kvällen och gyra en movie or something.

Imorgon klockan två ska vi åka till kusin Nino, Jenny och Stefan. Ska bli kul att träffa lilla Nino igen, han har nog vuxit massa, och det var länge sen vi sågs nu.

Sen på kvällen ska jag vara med Rebecca, Cornelia, Felicia, Felisia & Marina tror jag?! om det blir så.

Det är så mysigt att gosa med Molly nu, hon är nyduschad och luktar prima! ♥ Jag älskar dig.

Nej nu ringer väl Rebecca snart hoppas jag..

 Lindsay Lohan

♣ 124 dagar till turkiet.
♣ 9 dagar till min födelsedag.


/ Julia

Kommentarer
Postat av: lisa

roligt att träffa dig med! <3 :D

2007-03-17 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0