19 Mars.

Damp blogg igår, jag fick damp. Hade skrivit värsta inlägget men sen dampade det så gav jag upp. Aja..Jag var i alla fall i skärholmen igår, och tittade på min bejb. Den är så jääävla fin, man ser liksom att den väntar på att jag ska köpa den! Jag vill ha den svart/bruna inte den vit/rosa för jag vill inte ha rosa mobil, och vit har ju haft nu.. Antingen får jag välja på den eller en shoppingdag i sthlm, hur ska jag göra? ångest har jag, jag behöver båda sååå badly.. Menmen... Idag är det 6 dagar till min födelsedag. Det är värsta coolt, Marcus i min klass fyller år samma dag som mig, cooolt! :D haha! Jag längtar som fan till min födelsedag, asså förra året längtade jag inte alls för då fyllde jag bara 14 det är inge kul, det händer inte nåt liksom.. men nu är det 15 som gäller, 15 år känns så speciellt! :D

För övrigt har det varit en rolig dag i skolan idag, haha, Jag Mathias och Philip hade väldigt kul! HAHA. Hade även svenskaprov, gick hur bra som helst, MVG LIKSOM :D hahaha. Nej men jag vet inte rikigt om jag fick MVG, men det känns så, för det gick väldigt bra! Sen på engelskan gav Christel oss (som vanligt) lika mycket engelskaläxa som som vi brukar få. Vad är det med henne egentligen? Hon verkar i alla fall gilla att ge oss läxor.

Juste, igår när jag om mamma var i centrum hyrde jag den bästa filmen som finns i hela världen. Jag har glömmt bort att den finns, men nu när jag har hyrt den igen, fyfan vad bra den är!!!!!! CROSSROADS, ooooooh.. Kan alla repliker och alla låtar och allt. Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar den filmen. Den är verkligen BÄST! Söta lilla Britney.... Idag skulle den vara tillbaka lämmnad, men jag ska ha den ett dyng till för jag är busig! thiohi. Vi skulle fått den filmen av någon tidningssak eller vad det var för typ 5 år sen, och den har aldirg kommit så jag har gett upp hoppet nu.. förväntar mig inget nu, taaah! VILL HA!

 åååååh! <3

Inte för att glömma, vilket jag gjorde. Det var OC igår. Eller jag glömmde inte, jag var ute och gick med mamma, sen så när jag kom hem tittade jag på klockan den var 19:03 ÅHHHH. Vad tänkte jag med?! Hade jag tänkt att missa OC eller? Menmen, i vilket fall satt jag som förstelnad och tittade på det bästa som finns, OC! Igår var det ju bara för ruggit bra, kärlek till OC! :D <3

Mycket jag skriver som vanligt. Skönt att vara ledig på onsdag, och torsdag. Jag ska vara med LISA!!!! (L)(L)(L) Lisa är typ bäst, jag älskar henne MÄÄÄÄST. mest med!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: lisa

love you bitch!

2007-03-19 @ 17:09:24
Postat av: Anonym

jag älskar dig och jag kommer kämpa tills jag dör för att inte förlora dig, du är mitt liv, förstå det.

2007-03-19 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0