21 Mars.

igår var jag inte inne på datan något, hade fullt upp med annat. Efter skolan gick jag och Lisa dirket till bussen och tog den till södertälje. Gick på stan ett tag, sen tod vi bussen till henne. Vi åt middag, och sedan bytte vi om till våra träningskläder. Vi skulle träna på friskis och svettis för första gången. Håkan stjussade dit oss sen började passet klockan sju. Vi körde baspasset eftersom det var första gången, men det var lite för lätt tycker jag, inte så jobbigt! Imorgon (torsdag) ska vi köra medel får vi se hur det är.. Jag tyckte att det var kul, men som sagt lite för lätt. Efter det stjussade Håkan hem mig och jag duschade och sen var det DH. Det är ruggit bra med LITE sjukt. thih.

Idag är alla på högstadiet lediga eftersom vi har utveckligssamtal. Jag tycker det är bra att dom gör på det här sättet, att man bara åker dit när det är ens tur liksom. Jag valde på morgonen, men jag vart lite sur för att det blev så tidigt, 08:30. Men det var ganska skänt i alla fall, men inte så mycket sovmorgon. Samtalet gick super bra, vi hade mycket att prata om det tog 1 timme och 20 minuter.. haha! Det gick i alla fall ruggit bra! ;D Klockan 12:07 ska jag ta bussen till Lisa. Jag ska sova där för vi är lediga imorgon också, för dom hinner inte alla på en dag. SKÖNT! Jag och Lisa ska till stockholm sedan när vi kommer hem ska vi träna på friskis med Maria, men då ska vi köra medel. Skönt att träna!

nej nu ska jag gå och packa det sista.

ps. fan vad kallt det är nu, inte alls lika skönt längre. ds.

4 dagar till min födelsedag!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0