22 Mars.

det börjar närma sig min födelsedag, vilket tjat det är om det, jag vet! Men jag längtar juuuh. 3 days. Det är kul när alla frågar vad man önskar sig, men jag vet inte vad jag ska svara! Det finns massor som jag vill ha! ahahah!

Jag sov som sagt hos Lisa. Vi tog det lungt hela dagen igår och hade väldigt kul. thihi, vi vaknade vid sju idag, ute i tid vill säga. Vi gick upp vid halv åtta och käkade frulle. Sen fixade vi oss och drog till bussen som gick kvart i tio. Vi var så lata, så vi orkade inte gå. Sen gick pendeln 10:03.  Vi gick till alla affärer som finns. Jag måste säga att Madonnas kläder för H&M är riktigt fula. Jag tyckte faktiskt inte nåt var snyggt. aja.. Köpte en hårklämma i alla fall. Åkte hem vid kvart över tre. Sen när vi kom hem till Lisa vid tio över fyra så säger hennes syrra att vårna buss till friskis och svettis går om tio minuter. PANIK belv det. hahha, kastade ihop alla mina sovsaker och träningskläder och sprang till bussen. Vi hann som tur var, vi var till och med för tidiga. Kul att träna idag med, körde medelpasset och det gick jätte bra! Inte alls så jobbigt! :) Kul att träna tycker jag!

Nu är jag bara så trött...

och imorgon är det skola igen. Känns lite blandat, skönt att vara ledig. Men jag älskar skolan!

nu orkar jag inte skriva mer..

image197
 wohooooh, köör!!


/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0