5 Mars.

Idag var det måndag och måndag är = med skola. Jag älskar skolan, men ibland är jag trött på den men just nu känns allt så himmmlans bra och inget är jobbigt :)

Gud vilket underbart väder det var när man gick hem från skolan, snacka om att det känns som vår. Snön droppade från träden och marken var torr där man gick, känns riktigt skönt. Om 20 dagar är det min födelsedag!

Idag har jag bara varit hemma efter skolan, jag ska skriva en dikt i svenskan så jag ska soon göra det, ska bara blogga lite först. Jag har bestämmt vad min dikt ska handla om, SOMMAREN såklart. hahah, jag hoppas på att det blir lika bra som Niclas dikt som var såhär typ: "Sommaren är härlig, sommaren är skön, jag ber en en bön, och tittar ner på mitt stora feta kön, nu ska jag ta ett bad." Hahah, typ något sånt, och eftersom han tyckte det var pinsamt att läsa  upp den för klassen så fick jag göra det, och jag kunde inte hålla mig för garv. =P aja.. ;)

Eftersom vi hade disco för småbarnen 4-6 och det gick så bra så har vi bestämmt att vi nästa fredag ska ha disco för lågstadiet 1-3. Fyfan vad jobbigt det kommer att vara. Jag som tyckte att 4-6 var krävande och jobbiga, och dom ville leka, undra hur småbarnen kommer att vara, ännu mera lekar och ännu jobbigare. menmen.. Vi fick ju in 5500 kr när vi hade för 4-6 och 1500 gick bort till allt som vi hade köpt och 4000 kr känade vi, och vi hoppas på nåt liknade nu med, men man vet ju inte med småisarna. hiihih.

Nu ropade mamma att det var en Wallander film på TV. Och eftersom jag älskar Wallander så ska jag gå ner och titta nu, jag får skriva dikten sen, så hinner jag tänka ut var den ska handla om mer :)

Fergie Ft. Ludacris - Glamorous   ♥

ses sen

image186
den finaste som finns, typ. Mischa Barton!  <3

/Julia

Kommentarer
Postat av: Antonia

hon är så snygg att polisen(?) inte vet vart han ska ta vägen, haha ;)

2007-03-06 @ 17:00:41
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Julia

haha, ja eller hur!

2007-03-06 @ 18:00:03
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0