give me candy

den här söndagen har varit riktigt skön, en typisk söndag.

Jag ska eller jag håller på att glo på one tree hill, jag jag ska senare titta på sprängaren som går på fyran klockan nio. Nu är jag så trött och har ont i ryggen så jag har bara lust att tvätta mig välja kläder tills imorgon och sen gå och lägga mig! Imorgon blir det att gå upp halv sju igen.. Skönt att komma igång med sina vanliga vanor eftersom jag har gjort som jag har velat i två veckor. Ser fram imot skolan (:

jag är så jävla sugen på godis eller nåt, jag håller på att DÖ!
image185

Hoppas alla som ska ha lov får ett bra lov, och att alla som har haft lov har haft ett bra lov :)

Godnatt.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0