11 Maj.

HEEJ! :D
idag är det fredag, fan vad skönt. Hade muskiprov, det gick bra tror jag. I matsalen "spydde" jag så jag gick hem tidigare! hhaha. Sen efter det så kom Lisa och vi åkte till stan. Vi skulle till körskolan och göra ett prov men domhade bara öppet till 12 idag.. Vi köpte pressent till Camilla och nu sitter jag hemma hos Lisa. Vi ska ta halv fem bussen till nykvarn och först gå hem till mig och sedan dra till Camilla. Hon ska ha tjejmiddag idag. Det ska bli ruggit kul! :D Jag har köpt en ny kofta idag på stan som jag ska ha på mig, och ett nytt linne som jag med ska ha på mig. hahaha..
image243
PARTYYYYY


Nu måste vi gå till bussen.

Ha en bra fredagskväll allihopa!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0