14 Maj.

Jahopp. Seg uppdatering jag vet. Helgen var bra, fredagen var lite seg med helt okej. Lördagen var jätte rolig, speciellt på kvällen! ;) Söndagen var mysig. Köpte en ny keps också, jag är nöjd! :D Känns lite ovant att gå runt i keps, det känns som om alla tittar på mig, men om det är nån som gör det, vet jag att det är för att jag passar så bra i keps och är allmänt snygg ;) tihihihi :D:D

Idag var det den stora daegn för mig och Lisa. Vi har haft "uppkörning". Det gick jätte bra. Han som lärde oss var lite arg på mig för att jag satte ner fötterna för fort när jag hade bromsat, men det löste sig efter ett antal omförsök. Om man nu kan söga omfösök. Men ni förstår vad jag menar! När vi kom tillbaka till körskolan efter att ha stått och frusit ute i två timmar så gjorde jag två prov på datorna och sen "uppskrivningen". Så nu är jag klar med allting. WHOHOHO. Grattis mig själv. Äntligen..

Elin har precis bakat kladdkaka och det luktar så gott i hela huset, ska ta en bit när den har svalnat. Och jag hoppas att den gör det snart, för jag är riktigt sugen!

Usch, jag känner mig så stressad. Vi har fått en nytt hemprov. Nu i franska revolutionen. Jag kan knappt stava till det. Så lite kan jag.. Den ska vara klart till på onsdag. Sen har vi läxförhör i NO på onsdag, måste plugga som fan!!! ÅH. Jag orkar verkligen inte. Jag orkar inte JÄVLA hemprov. Det suger!
Skönt att vara ledig på torsdag och fredag så man kan slappna av lite.

På torsdag ska jag till Stockholm med Lisa. Och på fredag ska vi ha konfamiddag. Undra hur våran teater kommer att gå. Vi har övat på den två gånger ingen kan något, utan att Jaya sitter och säger vad vi ska göra. Allt känns så oplanerat. I kyrkan har vi övat en gång? Den ända jag vet är att jag ska bära ett av ljusen in. och sen...? aja..

Nästa vecka = ingen skola. Ska praoa hela veckan. På Cervera. Undra vad man får göra.. Lär bli kul. Jag hoppas inte att jag bara får gå runt och inte göra något, hoppas att det är kul & att jag får slå in paket.

Nej nu ska jag titta in lite snygga bilder..

65 DAGAR TILL ÄLSKADE TURKIET. SNART, SNART, SNAAAAART!    ♥

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0