15 Maj.

Ännu en tråkig tisdag avklarad. Det här måste verkligen vara den tråkigaste dagen på hela veckan. I och för sig är torsdagar lika tråkiga. Dagen började med dubbel SO. Jag tror det är det som förstör hela dagen. Okej, idag var lektionerna helt okej. Men ändå liksom. Och driekt efter dubbel SO är det spanska! Kan det bli värre? Jag ber till Gud att jag får byta till sve/eng. Den första Juni ska vi ha prov IGEN, i spanskan alltså! bajs. Och jag orkar inte göra jävla hemtenta i jävla SO. Det suger. Jag ska lämmna in den efter prao veckan. Skit samma, bryr mig inte! haha.. Dessutom måste jag plugga till NO läxförhöret imorgon.. Rolig dag. Det ända som var rolig var att vi fick titta på Eva&Adam på matten istället för att räkna matte. Eva& Adam är så bra, det är en gullig film. Den är verkligen så som det var att vara liten. Eller mindre. Fast jag var inte sådär kaxig. haha!

Idag ska jag inte göra något. Jag ska duscha snart. Har inte duscha efter gympan än. Åh, jag hatar gympa. Imorgon ska vi ta med gympakläder igen för att vi ska spela brännboll och sånt skit på alcro, på elevensval. ÅH! Jag hatar att ha elevensval, men får ju ändå inte välja vad man vill göra! :S Men jag älskar själva onsdagen som ni kanske vet. Det är sköna lektioner och långa raster mellan lektionerna! :D

Jahopp. Idag är det bara 64 dagar till turkiet. Det känns helt sjuk måste jag säga. Jag längtar så mycket att jag håller på att dö. Nyss var det fan 164 dagarna går så fort och åååååååååååh. Jag dööör. Fatta, 14 underbara dagar med Rebecca i turkiet, bara hon och jag, INGEN annan. Kan det bli bättre? Svar: NEEEEEJ. Helt jävla underbart. Vi ska göra det till den bästa sommaren någonsin. 18 Juli - 1 Augusti.  ♥

Nu ska jag duscha.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: rebecca

åhh julia, jag håller med!! jag vill åka nunununu!!! JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!

2007-05-15 @ 17:32:57
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0