Aj mina fötter!

Åhhh. Jag är helt slut. Efter maten bestämmde jag att jag skulle gå ut och gå. Jag skulle gå hälsanssig eller va fan det kallas. Asså, jag var ute och gick i mer än 2 timmar. Jag tror aldrig jag har varit ute och gått så länge. Det var verkligen det perfekta vädret för att vara ute och gå. Det blåser lite, det var det ända negativa. Usch, jag är så jävla trött i ryggen, benen & fötterna nu. Det var verkligen skönt att gå, fast jag har skavsår över hela fötterna, fan att jag aldrig kan ha några skor utan att få skavsår HELA jävla tiden..(?)


Några fina bilder. Jag skulle verkligen vilja bo ännu mer på landet än vad vi redan gör. Fyfan vad kul att typ äga ett stall och ha massa djur och hästar. Stor tomt med pool så att man skulle kunna ha poolparty och ha party överhuvudtaget. Åh, jag vill verkligen flytta. Men på vintern vill jag bo där jag bor nu!

Nej nu ska jag duscha, plugga sen är det DH!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0