Goodbye My Lover

Idag följde jag och Elin med mor till expert, vi skulle köpa patroner till skrivaren. På expert hade dom inte och därför åkte vi vidare till moraberg. Där hade dom, åh vilken tur! Sen på vägen hem så stannade vi och handla i centrum, hämtade ut min väska hos skomakaren för att det har varit på lagning + mina skor som har klackats om. Nice. När vi kom hem visade vi patronerna för pappa eftersom det var han som skulle ha dom, det var fel! HEHE. Då var det bara att åka tillbaka, den här gången utan Elin. Vi gick tillbaka till Siba och  lämmnade tillbaka och frågade om dom hade de som var rätt. Men nej. Vi fick en jättestor Twix för att hon hade gjort fel, snällt & gott. Vi gick till Elgiganten och Onoff men ingen hade. Så vi åkte hem utan. Det var ju tråkigt...


Jag ser inga fel?

Inatt hostade jag jättemycket. Ikväll ska jag nog ta hostmedecin. Jag hatar att hosta! Det är verkligen kul att bara sitta hemma en lördagskväll. Men jag får inte gå ut för mamma. Fast när jag tänker efter så orkar jag inte eftersom det är så kallt + att det har kommit snö. Usch jag hatar verkligen SNÖ!

Snart är det mat, fiffan vad gott.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, hon är perfekt! :D:D:D

2007-11-12 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0