Gråta är skönt.

Vilken onsdag. Vi hade först sovmorgon till 09:40 vilket var mycket skönt. Dirket när vi kom till skolan hade vi No prov, det gick helt okej tror jag. Det känndes/känns bra. Det var inte så svårt, hehehe... Sen hade vi slöjd sista lektionen. Jag älskar slöjd + att det blir dubbelt så roligt när jag och Lisa sätter igång med våran humor.

Efter skolan gick jag till Sotis. Lilla gubben, han var typ sur på mig idag eller nåt. hahah!

Sen hjälpte pappa mig med min matteläxa. Jag fattade noll men nu fattar jag faktiskt. Jag hoppas att det går bra på mattenprovet imorgon. Men åh, snacka om att jag är sämst på matte och jag hatar det så grymt mycket.

Nu är det Room Service. Dom verkade inte bli nöjda? Eller?
Sen är det säsongsavslutning för Grey´s Anatomy. Sorligt, I Love Grey´s.

See you bloggen, see you.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Felicia

du är söt!

2007-11-29 @ 16:52:57
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

Du är med söt! :D

2007-11-30 @ 15:21:30
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Lisa!

hohoho

2007-11-30 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0