Halloween

Jag har varit i Stockholm idag, jag skulle ju dit med Rebecca men så blev det inte för att Rebecca är tröttmössa och ignorerade mig när jag ringde och ville inte vakna. JA, jag vet att hon är taskig,... Menmen, jag åkte i alla fall till Stockholm själv och träffade sis och hennes vän Martina. Det var trevligt. Jag köpte ett par stumpbyxor som var 100 den, och jag älskar tjocka stumpbyckor. Sen köpte jag ett par skor från skopunkten och en hjärtring. Jag och Elin åkte hem vid tre och då gick jag dirket till Rebecca. Sen efter ett tag kom Felicia och då gick jag hem och åt. Sen kom Felicia och Rebecca till mig och nu ska vi på fest till GurraMurra. TREVLIGT. Nu ska jga sminka Rebecca och fundera på vad jag ska ha på mig..

Ha en trevlig kväll..

puss

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0