I Don´t Care What They Say.

Rolig skola idag faktiskt. Usch, den här veckan kommer bli jobbig. Tills imorgon har vi matteläxa + No läxförhör på onsdag har vi No prov och på torsdag är det matteprov. Sen har vi engelskaläxa till på fredag också.

Imorgon ska jag bli blodin igen. Det känns bra. Jag har saknat mitt hår, men jag önskar att jag bara kunde få tillbaka mitt blonda hår precis så som det var. Det är så jobbigt att färga håret, det blir så slitet. Men det ska bli najs. Undra hur många gånger jag måste färga det för att det ska bli rikigt blont? Höm..

Efter skolan var jag och Lisa hemma hos Rebecca och gosade med Sotis. Vi gick sammtidigt från Rebecca och hon skulle springa till bussen. Hon missade den och kom till mig. Sen gick hon nästan direkt igen. Efter maten gick jag och mamma ut och gick och då var vi hos Sotis igen och gav honom mat. Lillen Sotarn!

Idag är det Prison Break. YEEEES!
Bildtext saknas
Tjaaa snygging.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ohh lilla sotarn i miss him! :( men jag saknar dig ockso baby! MUCHO MUCHO!
OHH PRISON BREAK:O:O

2007-11-28 @ 11:35:22
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0