Jag hatar att dammsuga!

Blä för skolan. hehehe. Nej men den var helt okeh idag. Efter skolan gick jag hem med Isabella. Det är trevligt att prata av sig lite. Sen städade jag mitt rum! ;) Eller hålla, ska jag säga en sak? Jag gick upp 06:40 och städade hela mitt rum i morse! Är jag duktig inte eller? Soffan såg förjävlig ut, allt var allmät ofräscht och jag hittade inte det jag skulle ha på mig så jag städade. Är väldigt glad att det är fint igen! HEHE. Skönt.

Jag har varit med Rebecca idag. Det var trevligt. Anette lärde mig hur jag skulle göra med Sotis (deras katt) eftersom dom jävla bajskorvarna ska åka till THAILAND imorgon. Jag är jätte avundsjuk och jag kommer sakna Rebecca som in i helvete. Två vekor och två dagar utan min babe? Hur ska detta sluta?

Ikväll blire lite avskedsfest för Rebecca hemma hos Felicia. Jag är as tagad. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, men jag ska gå och kolla det nu.. Höm. Jag måste köpa partykläder. Det är snyggt.

Imrgon ska mor, jag och sis till Stockholm!  YEEEY.

trevlig kväll allihopa

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0