Jag vill med till Thailand.

Vilken helg, vilken helg.

Fredag: Vi var som sagt hemma hos Felica. Det var rikigt trevligt och jag tror att alla hade kul. Rebeccas bror Adam kom och hämtade mig och Rebecca på kvällen och sen sov jag gott.

Lördag: Jag åkte till Stockholm med sis. Köpte lite underkläder, en kläning och strumpbyxor. Vi mötte även mamma som vi åt lunch med. Sen var ju tanken att jag skulle hitta en vinterjacka med åh, det finns ju ingen i hela jävla världen. Jag vill inte ha en, Boomerang, Peak, Fjällräven ni vet, som alla har. Jag vill ha en vanlig jacka, inte en tjock dunjacka som jag svettas ihjäl i. Jag har lite panik faktiskt. Sen dirket efter Stockholm gick jag till Rebecca och sa farväl. HHHÖM. Kommer sakna dig som ett djur, eller det gör jag redan. Aja, på kvällen var jag i alla fall med Malin. Vi hade mysigt. Förlåt Malin att jag sov under typ båda filmerna.

Söndag: Först gick jag till Rebecca. Jag ska ju ta hand om deras katt när dom är borta så jag kollade till honom lite. En som heter Mia ger honom mat på morgonen och jag ska göra det på kvällen. Men eftersom jag bor så nära så kan jag lika gärna vara med honom lite oftare. Han är så söt. Sen efter det gick jag till Cornelia och vi åkte till stan. Där träffade vi mamma och pappa och åkte hem med dom. Efter det gick jag och Corddan hem till Rebecca igen, tittade på film gjorde vi. Jag sommnade. Kul för alla som tittar på film med mig att jag bara sover. Det är verkligen inte meningen, hhhöm? Sen gick jag hem. Och för ett tag sen var jag hos Rebecca igen och gav Sotis mat. Han blir så glad varje gång jag kommer, lilla kisse missen.

Jag fick ett sms av Rebecca idag 15:42:
Hej :) Jag är framme nu.
Jag är på hotelet och har precis duschat. :)
Vi ska äta snart.
Klockan är tjugo i tio här.
De är jävligt dyrt att skicka sms och ta emot men
jag ville bara säga att jag är framme.
Hotelet är jävligt fint och det är jätte varmt.
Hälsa alla och sköt om DIG!
Jag älskar DIG!
Jag är inte alls avundsjuk.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JULIAA!! OHH jag saknar dig jette mycket! klockan er halv ett har pa natten. jag ska sova snart. det 'r jette varmt och jag har redan blivit burn! JAG WLSKAR DIG BABY!!!

2007-11-26 @ 18:36:28
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0