Min hals gör jätteont!

Eftersom jag hade feber igår bestämmde mamma själv att jag inte skulle gå till skolan och därför väckte hon inte mig. Jag vaknade fem över åtta, skolan börjar tio över, och var hur arg som helst. Jag sa ju liksom till henne att väcka mig men nääääää... Sen säger hon att hon har sjukanmält mig också, då blir jag ju inte gladare. Jag tar på mig kläderna och äter en snabb frulle och går med raska steg till skolan. Jag kom 25 min försent och Astrid bara skrattade åt mig när jag berättade varför. Fan alltså. Jag hade inga förseningar!!!!

Jag är glad att jag inte missade skolan, det var hur kul som helst. Till lunch var det pannkaka med KESO. Fattar ni kur gott det är med pannkaka och keso eller? Nej.... fyffaaaaan..

Jag gick hem med Lisa, Niclas & Dennis. NICE. Sen så har jag och mamma löst korssord, vi är sämst, vi klarar precis barnkorssordet. HEHE. Sen har jag skrivit en uppsts om könssjukdomar som ska vara inlämmnad imorgon. Det gick helt okej, hoppas det gick bra..

Nu har jag rpecis målat naglarna rosa och ska sussa...

Roligt inlägg jag vet...

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Tant Social

Hoppas halsen blir bra!

Godnatt, sov gott och vakna torrt! :]

2007-11-05 @ 21:31:48
URL: http://klinteberg.blogg.se
Postat av: pokerstar

Drick något varmt med vicks i tex te.

2007-11-05 @ 21:38:45
URL: http://pokerstar.blogg.se
Postat av: Julia

Tant Social: Tack så mycket! Jag kan säga att jag inte vaknade tort, jag svettades som en gris!

Pokerstar: Tack för tippset, det ska jag testa. =)

2007-11-06 @ 15:36:26
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0