Party Party

fyfan vilken rolig kväll det var igår. hur kul som helst. Jag skulle ta nio bussen till södertälje, men fitt bussen åkte precis när jag kom, jag var så jävla arg. Klockan var ju förfan inte ens 58!!!!!!! Jag gick hem i tårar och pappa som är så snäll beställde en taxi åt mig. Taxi-chaffören var as konstig och seg. Min klänning gick söder när jag kom fram. Jaja, hos Madde var Sara, Bonge & Fanny. Vi hade rikigt kul...  love you girls.
Jag sov hos Madeleine och jag vaknade och tog nio bussen hem. Jag ville bara hem. När jag kom hem tvättade jag bort mitt smink och sen satte jag på mig mjukisbrallor och sov några timmar. Jag var ganska trött med tanke på att vi sommnade runt halv sex. Aja, rikigt kul kväll.

Jag mår inte alls bra idag. Jag har feber, ont i halsen och förkyld. Men sånt får man ta. Jag tror jag ska gå till skolan i alla fall. Jag tycker inte att jag är SÅ sjuk. Även fast jag fryser som en gris och är svag i hela kroppen. Men vi får se hur jag gör...

Jag har inte ätit något på hela dagen och jag är rikigt hungrig. Hoppas fooden är klar snart. Sen klockan åtta ska jag titta på Sandor/Ida. Den är rätt bra.

nu fryser mina händer ihjäl.

I can´t stand how mutch I need you.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Fanny

Roligt att du hade kul:)

2007-11-04 @ 23:17:17
Postat av: Antonia

Julia :D

2007-11-05 @ 17:14:05
URL: http://jonssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0