PB

Igår var en mycket trevlig kväll. Gott käk och trevligt folk. Cornelia kom och fikade efterrätt med oss. Sen gick, jag Cornelia och Rebecca hem till oss. Eftersom Elin var hemma ensam så hade hon tagit hem lite kompisar och efter ett tag kom några killar också. Det var faktikst kul. hehe. Vi gick tillbaka till Rebecca sen och tittade när våra föräldrar dansade. Fyfan vad jag skrattade. Jag sov hos Rebecca.


I morse vaknade vi tidigt och tittade på Prison Break. Det är så fucking bra. Eftersom Rebecca inte har sett ettan och tvåan på TV har hon tittat på boxarna nu. Hon är i mitten av tvåan. Jag tittar igen även fast jag har sett allting redan, jag är lika nervös den här gången även om jag vet vad som ska hända.

Dominic Purcell, vilken man. Ge mig allt som har med honom att göra!

Nu ska jag duscha, imorgon är det skola!

Ciao

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG ÄLSKAR PRISON BREAK OCH WENTWORTH!

2007-11-18 @ 21:22:46
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0