1 oktober 2007

För två månader idag, exakt kom jag och Rebecca hem från turkiet. 1 Augusti, helt jävla underbart var det. Vill verkligen, verkligen åka dit NU. Bort från allt, framförallt skolan!!!! Fyfan vad skönt det skulle vara, är så avis på Felicia som är i Egypten. Jag vill också vara utomlands. Saknar dig förresten!!!!!

Idag hade vi som sagt matteprov. Det gick väldigt bra. Men det var hur svårt som helst, jag hade inte ens kommit så långt fram i boken, asså med sånna uppgifter som var med på provet. Men jag hoppas på det bästa. Eftersom andra klassens lärare gjorde provet tillsammans med våran lärare blev det jätte svårt, för andra klassen är så jävla mycket pluggisar för att inte tala om deras lärare. Jaja.. Engelska prov och svenska prov på fredag. JPPIIPII. Sen fredagen efter så ska vi ha HK prov. Jag fattar inget inget inget inget inget inget.

Imorgon ska jag till tandläkaren och laga mitt hål. Blääääääääää..

På torsdag för jag lön = shoppa. Jag längtar, massvis.

Beccsson har gjort om min blogg. Tack!!!

Nu ska jag nörda.

ciao

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hatar prov! och jag älskar dig.

2007-10-02 @ 15:22:11
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0