Can´t Help It

Kvällen igår var as skön. Vi drack te, stickade och tittade på mysteriet på greveholm. Det var rikigt skönt att bara ta det lungt. Som sagt så sova jag hos Rebecca. Jag väckte henne kvart över nio, eller egentligen väckte jag inte henne utan hon vaknade själv, sen började jag berätta om hennes granne som jagade sin hund som inte ville komma in, och då kunde inte Rebecca somna om. Men det var lika bra, men ska ju inte sova bort hela dagen. HEHE. Vi har tagit det lungt hela dagen, gått i pyjamas och bara haft mysigt. Jag gick hem vid fem och då stickade jag på mina lovikka vantar. Jag är faktiskt klar med ena vanten nu, förutom tummen. Så nu har jag börjat med den andra också. Jag är så duktig.

Jag hade planerat att titta på Spiderman 3, men Elin och Michel har DVD:n så jag måste vänta. Det är även Prison Break ikväll, det är riktigt jävla bra. Nu har jag precis tittat på Från Koja Till Slott, det är lite tråkigt, dom som bygger allting tror typ att dom är as roliga men dom är skit tråkiga tycker jag....


Jag får så ont i ryggen av att ha datorn i knät. Orkar inte skriva mer.

BYE

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0