Fredag

fyfan vilken dag, den började inte bra. Sen var jag på syvsamtal också, jag är så jävla förvirrad. Ska min framtid sluta på IGELSTA? I södertälje??? Det programet är perfekt, men måste skolan ligga i södertälje? De som jag vill gå heter Räddningsmedecinska programet med idrottsinriktning. Det är perfelt, men jag vet inte..? Jag har panik, jävligt mycket panik. Jag är så förvirrad. Men jag SKA bli polis. ÅH.

Jag har inte gjort så mycket idag, är lite sur. Har PMS.. Don´t mess with me.

Nu ska jag gå till Rebecca. Vi ska ha lite syslöjd, eftersom jag sticket lovikkavantar och hon broderar så ska vi göra det tillsammans eftersom båda har tagit hem sakerna. Jag älskar syslöjd.

Mitt hjärta stannar,
Vad ska jag ta mig till?


Jag glömde säga att vi har HÖRSTLOV. Kan det bli skönare? NÄÄÄ. Jag älskar lov. Det här lovet ska vara rikgit roligt. Och jag hoppas att det blir roligt också.

Nej nu ska jag gå till Rebecca. Jag älskar Rebecca!

JUSTE, ni måste titta på IDOl. Jag tror nämligen att jag är med eftersom dom filmade i scaniarinken och då filmade dom mig och inervjuvade en som stod brevid mig!!

det var allt.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig Julia!

2007-10-26 @ 23:10:20
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0