Kräftor & Räkor

Dagiset idag var lika kul som igår & förrgår. hehe. Idag körde jag också på en sovstund, så jävla skönt. Jag tror jag var den som somnade först. Men vem skulle inte gör det om man lyssnade på Emma som läser så bra? Or not, fattade ingenting av mamma MUUU. Emma måste öva på sina läskundskaper, måste ju duga i alla fall. Jag och Emma kastade även gris, det var kul. Sen började alla barn att kasta saker, då kommer Jane och säger att man inte ska kasta, då instämmer vi. NEEEj INTE KASTA. hehe, fast vi gjorde det själva men vi får ju inte verka dumma framför fröknarna. Såäre med det!

Jag har lagat mat idag. Det var fan fett gott. Då menar jag fett också, asså inte fettomat utan att det var fett gott as gott helt enkelt. Jag känner mig så utsliten, först en dag på dagis och sedan gå hem och laga mat, det börjar bli lite mamma av mig. HÖM.. en vacker dag så är det så mitt liv ser ut, fast jag vill inte jobba på dagis även om det är hur kul som helst.

Nu ska jag träna. Det är kul.

Skriver mer sedan.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: emzo

Jag tror jag var den som somnade först. Men vem skulle inte gör det om man lyssnade på Emma som läser så bra? Or not, fattade ingenting av mamma MUUU. Emma måste öva på sina läskundskaper, måste ju duga i alla fall. Jag och Emma kastade även gris, det var kul. Sen började alla barn att kasta saker, då kommer Jane och säger att man inte ska kasta, då instämmer vi. NEEEj INTE KASTA. hehe, fast vi gjorde det själva men vi får ju inte verka dumma framför fröknarna. Såäre med det!
.
hahahahhahahahah, åh jag dör.. jag fattade inte ens själv,stackars barn.. "åh skrattar fortfarande sen jag började läsa ditt inlägg..

2007-10-18 @ 22:36:44
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia

hahahahah :D jadu..

2007-10-19 @ 07:31:04
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0