Rebecca är en slökorv

Hej kära blogg. Jag har kommit på att jag älskar att blogga. Det kanske märks eftersom jag skriver typ fyra inlägg per dag. Men ni behöver ju inte läsa om ni inte vill, det är ju liksom frivilligt. Skolan idag var super kul. Jag älskar måndagar som sagt, och den här måndagen var verkligen toppen. Först bild, sen Engelska sen Idrott sen lunch och efter lunchen 45 min matte. hur skönt är det inte? Vi jobbade inget på matten bara för att vi hade en vikarie som inte brydde sig, så vi satt i grupprummet och flummade. Jag fick MVG på mitt HK prov. Är nöjd, nu får jag MVG i slutbetyg! YEEEEEEY. Juste, vi skulle ha haft SO och NO och jag skulle gå till halv fyra men slutade istället efter matten eftersom vi hade hål, så jävla skönt. Tack Gud!

Jag ska jobba idag.. mamma ska stjussa mig och Sara kvart över fyra. Jag vet inte rikigt om jag har lust att jobba, men det finns väl inte så mycket att göra år saken.. HEHE.

Nu ska jag åka och hämta latmasken Rebecca i skolan eftersom jag är så snäll. Hon är så slö att hon inte orkar gå hem.

Skriver mer om typ 15 min.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0