Sås, mummmmmss.

För överigt var dagen super, sista dagen på dagiset vilket var booring. Jag älskar allt och alla som var där, personalen + barnen. Det var i alla fall en rikigt rolig vecka. Som tack fick jag en jättefin tekopp med godis i av dom på mysrstacken där jag var. Åh, kommer sakna alla snorungar! (även dig Emma) HEHE.

Jag har damsugit och blev på dåligt humör. Sen blev jag glad igen. Pappa gjorde jätte god middag, fast jag gjorde såsen, hur fucking god som helst. Mamma är inte hemma, det är tomt. Eftersom Elin skulle iväg direkt efter middagen satt pappa och jag kvar och snckade lite, bla om turkiet nästa år. Det ska bli så jävla otroligt underbart. Jag älskar Turkiet.

Jag ska bara vara hemma ikväll om jag inte ska ut och träffa Malin, snällisen. Höm...

För övrigt har jag så jävla ont i ryggen, och jag börjar bli förkyld. Orka klaga.

Idol har börjat.

hejdå

/ Julia


Kommentarer
Postat av: david

ingen saknar väl emma? ;)

2007-10-19 @ 21:07:24
Postat av: emzo

Åhh (L) "även dig emma" haha.. Men jag kommer sakna dig med jullebulle! Tyst med dig lilla David =)

2007-10-19 @ 21:21:25
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia

Hahaha, jo jag gör! :D

2007-10-19 @ 21:31:31
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0