Uppsats

Igår var en jävligt kul kväll. Super, verkligen. Men ni förstörde allt som vanligt.

Jag sov hos Rebecca. Vaknade tidigt såklart, Rebecca sov. Jag tyckte lite synd om mig för att jag fick ligga vaken själv, så jag satte på OC. Tittade på en skiva, sen kom Rebecca på att hon skulle vakna. Vi åt frukost, det var nog det gosaste jag har ätit på länge. Jag gick hem vid halv två. Satte på satorn och började på min uppsats om diabetes. Åh, det är helt sjuk skönt, jag är klar. 12 sidor blev den. Nu menar jag inte 12 sidor med bara text, det är bilder och sånt också. Åh, så jävla skönt!
101351-479
Jag vill ha sommar. Fast, jag gillar hösten. När den här bilden togs var livet så bra. Nu är det skit rent ut sagt. Jag har förlorat en av mina bästa vänner. Men jag orkar inte bry mig, för hon bryr sig lika lite. Du kan ju forsätta gå på dina fester och ha kul, eftersom det är de du verkar tycka att det här är. Vi kanske blir vänner igen, men våran vänskap kommer aldirg att bli som den var. Aldirg någonsin. Så du vet. Aldrig.

Nu ska jag ge datorn till Elin.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Julia, en sak ska du veta. att jag alltid kommer att finnas här för dig, du är min bästa vän och jag älskar dig!

2007-10-07 @ 20:43:51
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0