Vitlökssmör

Åh, vilken god middag. Vi har suttit och pratat länge efter maten. Kul, trevligt & mysigt.

Jag ska bara vara hemma ikväll. Är så jävla trött. Den här veckan har verkligen varit jobbig. Idag hade vi två prov. Direkt på morgonen hade vi engelska prov som gick bra tror jag och hoppas. Åh, alltid på engelska proven tror jag att det går så bra men sen när jag får tillbaka det så gick det inte alls som jag tänkt mig. Menmen, hoppas verkligen att min smarta hjärna räckte till. Sen så hade vi svenska prov. Alla nior satt sammlade, känndes som ett nationellt prov, lite läskigt. Men det gick bra. Man skulle skirva en uppsats om August Strindberg på ungefär 4-5 sidor. Jag skrev 4 och en halv sida och jag hoppas att det gick bra, men det tror jag nog. ;)

Imorgon ska jag och sis till Stockholm. Igår när jag jobbade fick vi lön. Så jävla skönt. Men det lär ju inte vara så mycket kvar av den lönen när jag kommer hem imorgon. Jag älskar Stockholm.

Nu ska jag gå ner till familjen!

Trevlig kväll allihopa.

Längtar till att få slappna av till Maries röst klockan åtta.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0