YEEEY

Fan vilken najs dag det var igår. Jag och Rebecca var på stan. Köpte en blus från Indiska. Sen åkte vi hem. Jag gick hem till mig, sminkade om mig lite bytte kläder och gick till Rebecca. Hon hade gjort jättemysigt. Och vi började laga mat. Mums, super gott. Efter städade vi och fixade. Sen kom Gustav, Micke, KB och Adam. Det är Adams kompisar, Rebeccas bror om ni fattar? Dom satte sig vid oss och snackade. Sen kom Elin och Martina. Satt och snckade lite. Efter ett tag kom Cornelia. Och då åkte killarna och åt. Sen efter ännu ett tag kom Julia & Camilla. Vi snckade och hade kul. Elin och Martina drog. Vi hade kul. Gustaf, Dennis, Joel,  Magnus, Patrik & Joakim kom. Patrik drog typ dirket, Joel med. Sen kom Gustav, Micke tillbaka. Adam och KB var hos KB. Efter ett tag kom Felicia. Vi hade trevligt. Joakim, drog. Sen efter ett tag drog Magnus. Sen efter ännu ett tag drog Dennis och Gustaf. Adam och KB kom. Adam satt vi datorn hela kvällen. Men vi andra hade jävligt kul. I alla fall jag. Det var fan rikigt kul. Lite pinsmat emellanåt. Men men. Jag tog massa kort, det kommer. Tack Rebecca för en super kväll! Hur kul som helst.

Jag sov hos Rebecca. Vi vaknade vid tolv. Åt frulle. Sen gick jag hem vid tre. När jag kom hem åkte vi dirket och hämtade mamma på Arlanda. Trevligt att ha mor hemma igen. Vi stannade i södertälje och åt på resturang, as gott. Nu är hon hemma igen och allt är som vanligt. Skönt. Hon hade köpt en blus åt mig och en polotröja. Tack så mycket. Jag fick även ett par örhängen av mormor.

hehehehehe....

Långt inlägg, men det är fan värt att läsa det.

Hejdå

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

de var jävligt kul igår. jag äskar när adams kompisar är med! haha;) jag älskar dig

2007-10-21 @ 21:18:36
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0