You And I, Rebecca

Pappa väckte mig klockan tio eftersom han är rastlös när inte mamma är hemma. Typsikt honom, alltså.. När jag äntligen kan sova varför inte låta mig sova tils jag vaknar av mig själv? Jag gick i alla fall upp och åt frulle och efter det tränade jag. Nu har jag precis duschat och ska fixa mig. Jag och Rebecca ska  ta halv två bussen till stan, jag ska nog köpa en klänning. Rebecca ska äta på Nancy´s. Sen ikväll ska vi vara hemma hos Rebeca för hon är hemma själv och det ska bli rikgit jävla kul.

Jag vet att det var ett tråkigt inlägg, men jag har inte tid.

Hur kan man tappa lusten att andas?
image494

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Jag kommer alltid älska dig

2007-10-20 @ 12:53:40
Postat av: emzo

Uh. Kalas! ;)

2007-10-20 @ 17:40:41
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Rebecca

de var en riktigt lyckad kväll igår, right babe?;)
jag älskar dig.

2007-10-21 @ 18:11:57
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0