13 september

Skolan idag var skön, vi slutade 12. Det var lite tråkigt, för jag hade gärna velat ha syslöjd eftersom jag tycker att det är väligt kul, och jag vill bli klar med mina sockar som jag stickar. I och för sig är det tråkigt att sticka, men det blir ju fint, och sockarna är så gulliga! Jag åkte jag hem till Lisa. Vi var lite på stan och var ute och gick med Tiger i det underbara höstvädret. Snart ska jag åka hem till Cornelia och titta på Idol med henne! Mysigt. Sen ska jag duscha, det känns som om det var as länge sen. haha!

Jag sitter och lyssnar på¨Britney´s nya låt. Den är skön. Gimme more!!! 


söt

Nu ska jag titta bussarna, sedan hemåt.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gimme more var faktiskt inte så dålig! haha=)

2007-09-14 @ 14:49:41
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0