Be real.

Jag är så otroligt jävla trött på falska människor. Tyvärr kommer man aldirg ifrån dom. Varför kan man inte bara vara ärlig och stå för vad man har gjort, även om det är rätt eller fel, taskigt eller snällt? Sanningen kommer ändå alltid fram till slut, och det är en sak som jag har lärt mig. Och när den väl kommer fram så blir det bara pinsmat om man har ljugit. Jag säger inte att jag är perfekt till 100%, men jag är inget mot er. Jag förstår inte hur ni tänker vissa gånger, tänk först, gör saken sen. Tänk inte efter försent. För då är det försent. Jag blir bara så jävla irriterad. Jag måste få skriva ut min ilska. Orkar inte allas ursäker längre, jag har fått nog.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0