fredag = helg

Skolan idag var faktiskt lite booring, eller ganska mycket booring. Jag vet inte varför, jag brukar gilla fredagar. Menmen. Efter skolan så har jag äntligen städat mitt rum, åh nu ser man soffan igen! Det är skönt att städa på fredagar så att det är fint tills helgen!

Ikväll skulle jag varit med Lisa. Det skulle varit kul, men så blev det inte. Så nu ska jag vara med Rebecca och Felicia hemma hos Felicia istället, hon är hemma själv. Men vi ska bara ta det lungt. Skönt och mysigt. yeah, mina brudar det! Jag älskar er.

Eftersom vi ska praoa i skolan V 42 är det bra att ha någonstans att praoa. Jag orkar inte gå ut på stan och leta en plats så jag tar platser som skolan erbjuder, jag har faktiskt bara skrivit i att jag vill praoa på ett stall, så man får rida mycket, det är så jävla härligt. Jag hoppas att det finns något stall som jag får vara på och att man inte måste vara jätte van vid hästar.

SÅNA HÄST, IHAAAAHHHHAAA!

Eftersom vi gjorde om i våran hall så har vi också lagt nytt golv.. eller inte vi. Det var några här igår och gjorde det, när man kommer in ser det ut som ett helt nytt hus, det är skit fint! 1000000 gånger finare än så som det såg ut innan. Jag är glatt förvånad på hur fint det vart.

Eftersom jag precis har ätit klart och Rebecca ska äta snart så ska vi snart åka till Felicia. Åh, mys! jag är verkligen på myshumör.

ha en bra fredags helg

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0