prutt

Mysigt söndag. Gick upp, åt frulle, städade, bäddade rent i sängen, klädde på mig, gick till Rebecca. Vi spelade lite sen drog vi ut, vi gjorde lite saker sen åkte vi till Angelica. Rebecca skulle klippa pannlugg, det gjorde hon också, tack vare mig!!! :D Hon blev typ det sötaste jag har sett. Min lilla Becca alltså! Sen åkte vi och tittade på Tim och Angelicas lägehet. Tim är Rebeccas bror och Angelica är Tims tjej, dom ska flytta hemifrån. Åh, vilken fin lägenhet, jag vill också flytta. Det där var verkligen helt perfekt! Super najs.

Sen gick jag hem och åt. Efter det låg jag i sängen trött som nåt och tittade på Friday Night Lights, det är ju hur bra som helst. Men sen ringde lilla Rebecca och sa att vi kunde gå ut och gå, jag hade frågat tidigare men då sa hon att hon inte orkade. Så det gjorde vi, vi pladde äpplen också! Nu har jag precis druckit mammas isakalla flädersaft..


.. och nu ska jag hoppa in i duschen.


/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0