ssk match

Skolan idag var så jävla skön. Först hade vi hjärt och lung räddning till klockan tio. Sen så fixade jag, Sara & Lisa godispåsarna till insparken, mycket godis blev det, även i munnen. Sen så hade vi lunch, efter lunchen hade vi matte och sen SO. Och på SO:n planerade vi vad vi skulle dansa till på insparken, men vi kom ingen vart för vi satt och hade roligt istället. Och jag vet inte om jag vågar dansa inför allt, jag är feg.

Jag skulle haft NO till halv fyra med halva klassen. Men istället får jag ha NO på freddag. För idag hinner jag inte, nu ska jag äta och sen ska mamma stjussa mig och Sara till scaniarinken. Idag ska vi jobba för första gången, jag är super nervös. Hoppas ungarna kommer och att det går! Åh. Pengarna kommer att forsa in, för jag ska jobba på lördag också! Helt ungerbart.

Nu ska jag laga min mat tillsammans med mamma. Tidig middag, so what?

un beso

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0